Lencana.Facebook

Bahana Final Piala AFF Suzuki 2010 ( 2nd Leg )


Assalamualaikum :)


ok . lagi beberapa jam perlawanan akhir akan bermula . semua dah tahu ianya membabitkan pasukan MALAYSIA dan Indonesia . but , now aku nak cerita pasal kontroversi yng telah tercetus ketika final ahad lepas ( 1st leg ) . ok , now semua dah tawu taktik kejam yang digunakan penyokong2 untuk melihat pasukan mereka menang . laser ? ok , mmg aku nak cakap pasal laser ni .


actually , taktik ni sedikit sebanyak memberi keuntungan . ye lar , bila korg dh pancar laser tuh kat mata keeper pihak lawan , confirm la dia ta nampak sangat . dan , itu bole menghasilkan gol oke . now , berbalik kepada final malam ni , aku dengar banyak mulut2 yang hendak menjatuhkan maruah pasukan Malaysia . mybe malam ni Indonesia ( pemain2+peminat2 ) akan guna banyak cra untuk menghilangkan fokus pemain2 Malaysia . and semalam aku terbaca kt Berita Harian Online pasal kes artis indon nak pkai sexy untuk kacau fokus pemain2 Malaysia . bodo kn ? korg bole baca di sini . ok , sememangnya ada artis indon yg bengong .


btw , disebabkan aku lahir di Malaysia , aku akan sokong negara aku 100% . ada ke maen peratus2 ? haha . aku target malam ni mybe MAS win 1-0 or mybe draw . aku nak tengok dorg julang piala tu . so , pleasee bring back the trophy .

ok . see you again in my next post :)

Find It